duminică, 4 septembrie 2011

{ 3 ani ! }

Daisypath Anniversary tickers

Nu stiu cand au trecut!
Cert este ca saptamana care a inceput astazi pentru mine este deosebita, fiecare zi din aceasta saptamana este speciala,caci imi amintesc de Locurile pe unde am trecut!

Si imi doresc atat de mult sa mai am bucuria si sansa sa mai ajung acolo!!!

Imi amintesc, cu ajutorul notitelor de atunci pe unde m-au purtat pasii dupa ziua in care m-am oprit cu povestitul:
Asezamantul romanesc de la Ierusalim;
Biserica Sf Gheorghe;
Muntii Iudeii;
Haifa;
Cezareea;
Pestera Sf Ilie;
Gradinile Bahai;
Tel Aviv.

Starea mea sufleteasca nu imi permite sa fac o relatare asa cum ar merita acest subiect,drept pentru care ma voi multumi sa va mai arat cateva fotografii:

3 ani de la Pelerinaj


3 ani de la Pelerinaj

3 ani de la Pelerinaj

3 ani de la Pelerinaj

3 ani de la Pelerinaj

3 ani de la Pelerinaj


Saa avem o saptamana linistita!

Ana

Un comentariu:

Louisette spunea...

Wonderfull fotos,love the first

anaphotosblog - View my most interesting photos on Flickriver
jurnalulanei - View my most interesting photos on Flickriver