marți, 20 iulie 2010

Flori la biserica de Sf Ilie

Photobucket


20 iulie 2010


Ana

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Marturisesc :
:
Floarea de sub PUIUL de Floare, mi-a dat ideea postarii !
Ori, EU PASTREZ chiar si FOTO "defecte" ... acestea sunt PERFECTE uneori, pentru a EXEMPLIFICA "vizual", postarea (articolul) respectiv, unde o plasez !
Daca NU va mai trebuiesc ... trimiteti-mi-le mie !
~
Eu ... NU stiu sa introduc SEMNATURA (text) pe foto ! Iar Mirela, fata sotiei NU vrea sa-mi arate ! Si-mi schimba mereu "programele", spunand ca-s ale ei !
Eu le incerc, dar, cand "vede" ca incep SA MA PRIND de tehnica ... mi-l schimba iar !
~
Cornelius,

Ana spunea...

Imi pare rau ca patiti asa ceva :(

anaphotosblog - View my most interesting photos on Flickriver
jurnalulanei - View my most interesting photos on Flickriver