miercuri, 10 septembrie 2008

Din nou acasa...


Slava lui Dumnezeu,azi dimineata in jur de ora 4 ,am aterizat ,cu putine emotii ,din nou in tara.Pelerinajul meu in Tara Sfanta s-a incheiat... am atatea amintiri, si mi -a placut atat de mult ca nu pot exprima in cuvinte.

Ca sa intelegi trebuie sa fii acolo .

Cuvintele sunt mici pe langa sentimentele traite la Locurile Sfinte...Am tinut un soi de jurnal, insa din cauza oboselii foarte mari si a caldurii insuportabile ,mai ales din Nazareth unde atmosfera era de nerespirat, am mai omis ,cred, destule lucruri interesante.Sper insa ,acum in liniste sa imi rememorez totul si sa va povestesc ,poate zilnic si cu multe fotografii ( am aproape 900,evident nu toate-s reusite,caci m-am dus in primul rand sa ma rog si ne "zoreau" ghizii foarte mult,si oricum eu nu-s experta in fotografii)

Ana

Niciun comentariu:

anaphotosblog - View my most interesting photos on Flickriver
jurnalulanei - View my most interesting photos on Flickriver